Парите, предвидени за транспорта в София през тази година, са недостатъчни.
Такова мнение изрази при общественото обсъждане на бюджета на Столичната община Павел Христов - председател на стачния комитет на КТ "Подкрепа", цитиран от money.bg.
Като аргумент той посочи, че само за дофинансиране на преференциалните карти за градски транспорт в бюджета са предвидени 85 млн. лв., а анализът на синдиката показва, че за да бъде обезпечено транспортното обслужване, са необходими 150 млн. лв.
КТ „Подкрепа" не е съгласна, че част от парите се изразходват от частни превозвачи.
„Всички оправдания, че те си покриват лизинга означава, че превозните средства остават за тях", обясни Христов. Той подчерта, че е доста притеснително обединението на „Паркинги и гаражи" и СКГТ.
Бюджетът беше представен от заместник-кмета Минко Герджиков.
Toй посочи, че предложеният размер на бюджета за тази година е 1 213 969 340 лв. Герджиков подчерта, че неговото изграждане е било трудно, „защото ние искаме да продължим темпото, поставено от Бойко Борисов".
Според Герджиков основната задача на новия кметски екип е да не се повишават данъците и таксите, като същевременно се осигурят европейски средства и нисколихвени заеми за продължаване на важните обекти.
Това, което сериозно повиши приходите на общината, е възможността ние да събираме местните данъци и такси, заяви той.
По думите му всяка година тези приходи се увеличават със 100-150 млн. лв. В тази посока ще са насочени нашите усилия и през следващата година", подчерта Герджиков.
mitkonice
на 10.01.2010 в 22:06:50 #2Паркинги и гаражи е сред най-мръсните схеми в Бг. И леко всичко започна по времето на пожарникарчето или поне тогава стана брутално осезаемо.
образован
на 07.01.2010 в 16:10:43 #1За корупционната схема на Борисов - Велизар Стоилов, за "частни" превозвачи в София, ще плащат Софиянци! това са тотици милиона за срока на договора! Честита ви 2010 - годината на мутрокомуниста Борисов!