В Министерството на образованието и науката (МОН) вече работи HelpDesk - Национален мониторинг център, който подпомага системните и училищни администратори в страната при използването на електронните платформи и ресурси за обучение, съобщиха от образователното ведомство.

МОН въвежда ново изискване за онлайн обучението

МОН въвежда ново изискване за онлайн обучението

Онлайн обучението ще бъде възможно само за учениците, които имат писмено разрешение за това

Информация и консултация се предоставя чрез безплатната телефонна линия 070010241 или през Microsoft Teams всеки работен ден от 8 до 17 ч. от IT експерти, които дават разяснения за IT инфраструктурата на МОН, работата с електронните устройства, предоставени от министерството, както и с електронните профили в системата на образованието @edu.mon.bg и платформите за дистанционно обучение, подсигурени от МОН. Приемат се и заявления за предоставяне на безплатни Microsoft лицензи, за единната информационна система за изпити и прием, за Националната електронна информационна система за предучилищно и училищно образование (НЕИСПУО) и др.

Нова методика за оценяване на училищата предлагат от МОН

Нова методика за оценяване на училищата предлагат от МОН

Образователният напредък на учениците, който те показват в различните етапи на своето обучение, ще бъде основен критерий

Националният мониторинг център на МОН е разположен в Техническия университет в София и е създаден по Национална програма "Информационни и комуникационни технологии (ИКТ) в системата на предучилищното и училищното образование". Той подпомага също работата на училищните ръководства в администрирането на данни и наблюдава и контролира как се изпълняват националните програми и проекти на МОН в областта на информационните и комуникационните технологии.

МОН продължава да дава консултации и на потребители на електронните платформи за обучение на телефон 080010112.