Заради проблеми с интернет, вече 7 дни Столичната здравноосигурителна каса не може да обслужва пациентите от София, което създава неудобства на хората, съобщи БГНЕС.

Интернетът на столичната НЗОК спрял в петък, 22 декември. От тогава хората не могат да бъдат обслужени.

Оказва се, че доставчикът е Българската телекомуникационна компания (БТК). Аварията е възникнала заради прекъснат кабел.

Заради повредата районната здравноосигурителна каса в София град няма достъп до общите информационни ресурси на НЗОК.

От НЗОК се извиняват на пациентите за създаденото неудобство и уверяват, че се работи по отстраняването на проблема. Тъй като повредата е сериозна, НЗОК не би могла да се ангажира със срок за възстановяване на връзката със Столичната каса.