Най-големият авиопревозвач в Азия Japan Airlines влезе в процедура по банкрут, пише money.bg, позовавайки се на MarketWatch.
Припомняме, че компанията има дългове от 16.5 млрд. долара. Вчера акциите на Japan Airlines се понижиха до рекордно дъно, след като стана ясно че банкрутът на компанията е неизбежен.
Правителството в Япония увери, че полетите на компанията ще продължат по график като в същото време ще тече процедура по преструктуриране, в която ще участва подкрепена от държавата организация.
Очаква се около една трета от всичките 15 хил. работници да бъде съкратена.
За преструктурирането на компанията създаден през 1981 година ще отговаря 71-годишниа основател на Kyocera Казуо Инамори.
Hmmm
на 20.01.2010 в 09:02:10 #10И в статията и в казаното от русначе има истина, но но и неверни или по-точно недоизказани неща. Наистина ще съкратят 1/3, но не веднага, а до 2013-а година. Наистина на са в банкрут (днес го обявяват). Наистина са под контрола на правителствен холдинг и са назначили създателя на Киосера. Наистина той е вдигнал няколко други компании на крака, а освен това бил и монах
Проблемът е, че опрощават почти всички дългове на компанията, която е приватизирана 86-87 година. Конкурентите от АНА са загрижени, но не викат много, защото и те имат много дългове като всяка авиокомпания по света. Може и на тях да им се наложи да изпаднат под държавна закрила.
Банките давали кредити са задължени от държавата да опростят 80% от дълговете, което е нещо невероятно. Нови средства ще влезат от данъците събирани от данакоплатците.
А мениджърите ще си кютат в луксозните къщи в елитни квартали и най-много да си сменят кабинета...
rusnache
на 20.01.2010 в 08:26:29 #9Нюза, как ги превеждате тези статии бре. Първо, работниците са 45 хиляди и ще бъдат уволнени 15 хиляди, второ дъртака повикан там е доказал се човечец изправял не една фирма, трето няма да банкрутират. Ще съкратят вътрешните и външните си полети за момента, ще продадът веригата си хотели, част от супер авио-лайнерите си. Задачата на дъртака е да върне силите на конпанията. Поне като превеждате статии ги четете преди да ги преведете.
Podroben
на 19.01.2010 в 22:17:43 #8Тази авиокомпания винаги е била невероятно скъпа и за това никога не съм летял с тях. Дори полетите до и от Япония са по скъпи отколкото на останалите превозвачи
бай Иван
на 19.01.2010 в 19:07:21 #7Костов е виновен!
none
на 19.01.2010 в 19:00:34 #6Сега и японците ли чакате да фалират?? Вие нещо мокрите сънища за нищо ги нямате.
То целият СССР фалира на времето и само го преструкторираха и пак си тръгна и си крета все още, че даже и имперски напъни го тресат чат пат. СССР го разбиха на няколко по малки поделения, като оставиха едно голямо и това беше. Ако не си спомняте погледнете политическа карта от 1985 и от 2005
Някой серирзно си е поиграл с цветните моливчета, нали?
critic
на 19.01.2010 в 17:08:46 #5В момента най-стабилната автоиндустрия в света се намира в Япония. Който потрива ръце и чака фалита на Япония ще има бая да... трие.
вендета
на 19.01.2010 в 15:38:33 #4Hardwired , ти от къде знаеш? А сигурен ли си, че Япония наистина няма да се срине икономически до някоя и друга година.....
Минувач
на 19.01.2010 в 15:36:02 #3Като цяло, в момента японските автомобили са най-качествените.
boris
на 19.01.2010 в 13:06:28 #2За преструктурирането на компанията създаден през 1981 година ще отговаря 71-годишниа основател на Kyocera Казуо Инамори. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ще работи по преструкторирането, стига преди това да си спомни за древните саморайски традиции
Минувач
на 19.01.2010 в 12:09:35 #1И французите на там отиват, но там не смеят да съкращават персонала, че започва да стачкува.