Японската автомобилостроителна компания Toyota изтегля своя продукция от САЩ, ЕС и Китай заради техническа неизправност.
Засеченият проблем е с педала за подаване на газ, се казва в официално съобщение на компанията.
Броят на засегнатите коли обаче все още не е определен, но според информацията това се отнася за около 8 милиона машини. Само от американския пазар колите са 2.3 милиона.
Ще бъдат изтеглени коли от пет нови модела - Highlender, Corolla, Venza, Matrix и Pontiac Vibe, пише БиБиСи.
Също така от компанията събощават, че спират временно продажбата на осем модела: РАВ4 (RAV4) 2009-2010 година, Corolla 2009-2010 година, Matrix 2009-2010 година, Avalon 2005-2010 година, Camry 2007-2010 година, Highlender 2010 година, Tundra 2007-2010 година и Sequoia 2008-2010 година.
"Toyota има намерение да модифицира и замени педала на газта", се посочва в изявлението на компанията. В същото съобщение се съобщава и новината, че в завода на фирмата, който се намира във Великобритания и където работят 3 800 души, ще бъдат съкратени 750 работници.
bravolog
на 30.01.2010 в 06:27:50 #20mindo, да дадеш някакъв линк за тази прелюбопитна информация
mindo
на 30.01.2010 в 06:17:45 #19Тя и напарфюмираната статистика е за купувачите, а не за разбирачите... За последните 10 години с най - малко дефекти са Тойота и Хонда, въпреки, че са най - продавани. Дори и Субаро са с по - голям % аварии. Разбирачите да си купуват квот си искат.
bravolog
на 30.01.2010 в 05:36:02 #18ББ, напарфюмираните тестове са за купувачите, разбирачите не се съобразяват с тях
ББ
на 29.01.2010 в 12:16:04 #17Между другото такива извън планови ремонти се случват на много компании. На МБ, БМВ, АУДИ и ФВ също. Разликата тук е че технически всичко е добре, няма дефект или повреда. Просто стелката се закача за педала на газта. Има няколко такива случая в САЩ и компанията веданага взема отношение. Евала на такива фирми, които мислят за клиентите си. Снощи по немската телевизия САТ1 го коментираха. Казаха, че в много автомобили това се случва (стелката да се закача на педала на газта), но само Тойота са реагирали адекватно и са решили да фиксират стелката и това да не се случва повече.
ББ
на 29.01.2010 в 12:07:45 #16Алоооо разбирачите, я прочетете малко литература свързана с автомобилите! Вижте на тестовете кои автомобили дават най-малко дефекти тогава говорете! Те немците са ги признали, че японците правят най-здравите коли обаче наш Ганю казва, че от немското по-здраво нЕма. Преди 20 г. наистина беше така, но вече съвсем не е. Дори корейците скоро време ще изместят немското автомобилостроене на 3-то място по качество.
KARA
на 29.01.2010 в 03:08:11 #15Японската автомобилостроителна компания Toyota изтегля своя продукция от САЩ, ЕС и Китай заради техническа неизправност --------------- Я да прочетеш по хубаво Най-добрите, здрави и сейвти Tойоти са за САЩ и Канада. Тези за Европа трудно правят 150 К мили.Ако помислиш малко, сам ще се сетиш защо е така. Много добри пикапи правят, де...ако трябва да съм честен
pusi
на 29.01.2010 в 02:55:55 #14Изброените модели на Тойота които са за САЩ е нормално да имат дефект.Тъй като се сглобяват в САЩ 70-90% частите по колата са Американски,за това са пълен боклук.100% Японски са само Ярис и Скион.
KARA
на 29.01.2010 в 02:02:59 #13скъпи таралясници
pusi
на 29.01.2010 в 00:50:36 #12ТОЙОТА е номер-1,всичко друго е боклук
bravolog
на 28.01.2010 в 23:34:32 #11посредствен*
bravolog
на 28.01.2010 в 23:33:09 #10hellwitch, съпругата ми в момента кара така да се каже "върха на сладоледа" за марката Lexus, a именно- Lexus LX570.Много пари за посредсвен автомобил Дори не може да става сравнение с доста по-евтиния Volkswagen Touareg 2
Велзевул
на 28.01.2010 в 22:00:12 #9Абе 8 милиона автомобила ще изтеглят, не 10-20...Толкова качество - не, благодаря! И то не им е за първи път!
hellwitch
на 28.01.2010 в 21:11:35 #8Тойота е Номер 1 по съотношението цена/качество. Иначе не може да се сравнява с повечето немски коли по качество. Голямата разлика е, че читава Корола е 30-35 хил, а читав Голф 45-50 хил. Та така. За Лексус. Пробвал съм ГС - малката лимузина и е много добра. ЛС го водят за по-добър от ЕС-ка. Но при тези скъпи марки много играе личното предпочитание, защото всички са отлични коли!
Умeн
на 28.01.2010 в 20:36:35 #7Волво
bravolog
на 28.01.2010 в 20:32:34 #6Бай Коце, караш ли си у Москвичо бутала, ризи и сегменти а черпиш ли го сутрин с бензин, та да може да запали
chipo
на 28.01.2010 в 20:32:05 #5Те за това си копувам Хонда. малко повече друса от тойтата ама е къде по стабилна.
mc solaar
на 28.01.2010 в 20:00:34 #4ууу,анадолски скъпи бракми !
bravolog
на 28.01.2010 в 19:54:13 #3Моите предпочитания са други - клонят към германската народна кола Ако ти се кара японска, Субару е най-доброто
Софиянец
на 28.01.2010 в 19:53:14 #2"Който целуне най-много японски гъзове,получава ТOYOTA !!!!!!!!! Много се налапаха последните години и в стремежа си да продават повече занижиха качеството,за да могат от заводите да излизат повече бройки. И сега клиентите започнаха да пищят от колите
bravolog
на 28.01.2010 в 19:47:05 #1Докато бяха по-евтини, покупката на Toyota оправдаваше приключението, ама сега си е чиста глупост, еле па, префаления Лексус