Англоговорящите и българските потребители бяха най-многобройни по време на онлайн чата на еврокомисаря Меглена Кунева с граждани на ЕС за техните права като потребители.
Така беше отбелязана десетата годишнина от Европейския ден на потребителя, който се провежда на 15 март всяка година, съобщи БНР.
Час и половина българските потребители задаваха въпроси за цените на мобилните оператори, контрола върху хранителните продукти, коректността на банките при предоставянето на кредити. Те можеха да представят конкретни казуси и да получат отговор към какъв орган да се обърнат и как да разрешат възникналите проблеми.
Към еврокомисар Кунева имаше и въпроси, свързани с намирането на работа или признаването на образование в чужбина.
Потребители я поздравиха за достойното представяне на България в Европа и пожелаха тази форма на комуникация да не е еднократна.
Въпросите на англоезичните потребители бяха свързани с търговията по интернет, услугите на авиопревозвачите и туристическата индустрия, както и с подкрепата на правителствата за потребителските организации.
Отговорите на въпросите, за които не остана време, ще бъдат публикувани в интернет.
devnull
на 14.03.2009 в 22:56:10 #4"Отговорите на въпросите, за които не остана време, ще бъдат публикувани в интернет."
devnull
на 14.03.2009 в 22:54:50 #3"Потребители я поздравиха за достойното представяне на България в Европа и пожелаха тази форма на комуникация да не е еднократна." Koи бяха тези потребители ?
pusi
на 13.03.2009 в 23:12:22 #2A Oнлайн свирки дали прави
A4ka
на 13.03.2009 в 22:27:10 #1Въпрос: Що не вземеш да се гръмнеш бе БКП еврокомисар?