Нашите усилия доведоха до това да няма увеличение за две години и със задна дата. Ако сега увеличават с 3%, но ако не се бяхме намесили, щеше да е двойно увеличението.
Така вицепремиерът и министър на икономиката и индустрията Корнелия Нинова отговори на въпрос за съобщението, което "Теленор" са изпратили на потребителите, че вдигат таксите с 3.3% въз основа на индекса на потребителските цени от 2021 г.
Нинова обясни, че "Теленор" предявили в края на миналата година искане да увеличат цените на мобилните услуги за потребителите за 2021 и 2020 г. Това противоречи в подписаните договори между "Теленор" и потребителите, като в договорите пишело, че могат да увеличават цените само веднъж за цяла година.
"Както знаете, с наша заповед спряхме това, обявихме го за нелоялна търговска практика, те оспориха предварителното изпълнение на заповедта, загубиха делата и се отказаха от увеличение на цените за две години накуп и със задна дата", поясни тя.
"В момента по информация на Нинова "Теленор" прилагат увеличението на цените само за 2021 г., което е разписано в договорите между тях и потребителите и което е законно.
hlebar
на 20.01.2022 в 20:49:08 #1Ами на мен Теленор ми прати съобщение вчера за вдигане на цените?! Какви постижения тогава?