10 месеца чакам отговор за критичните пътища в Софийска област. Това заяви областният управител на Софийска област Илиан Тодоров по време на пресконференция относно намеренията на институциите да се справят с войната по пътищата в областта.

"С цел превенция на подобни катастрофи изпратих писмо до Министерския съвет, до председателя на АПИ и до директора на Областно пътно управление (ОПУ), в което давам пълен списък на пътищата, които са в критично състояние и които могат да предизвикат катастрофи и подобни трагични случаи. Вече 10 месеца нямам отговор в качеството ми на областен управител нито от АПИ, нито от ОПУ", заяви Тодоров, цитиран от БНТ.

Три жени в Пирогов остават с опасност за живота след катастрофата край Своге
Обновена

Три жени в Пирогов остават с опасност за живота след катастрофата край Своге

Настанените в другите столични болници са в стабилно състояние

По думите на областния управител до този момент Областното пътно управление е трябвало да предостави 4 отчета за свършената от тях работа във връзка със състоянието на пътищата в областта. От тези отчети Тодоров получил само един.

"Вчера имахме една работна среща с шефа на ОПУ Георги Георгиев - бивш кмет на Сливница, който дори отказва да ми каже какъв е бюджетът за ремонта на пътищата на територията на Софийска област. Седем месеца се молих на АПИ да сложат табели от къде започва и къде свършва Софийска област", допълни Тодоров.

16 загинали в катастрофа на пътя София-Своге
Обновена

16 загинали в катастрофа на пътя София-Своге

Близките могат да потърсят информация за пострадалите на тел: 02 982 50 39

"В България така седят в топлите си кресла едни самозабравили се хора, анонимни чиновници, експерти по нищоправене, които си позволяват да нарушават дори заповедите на министър-председателя. Аз вече разговарях и с лидера на политическа партия "Атака" и председател на групата на "Обединени патриоти" да направим едни промени в Закона за пътищата, разбира се, след като се проведе и коалиционен съвет, в които промени да предложим областните управители в България да отговарят изцяло за републиканските пътища, които са всъщност държавна собственост. Те да правят ремонтите и всичко останало, и те да носят пряката отговорност, ако нещо се случи", каза още Тодоров, цитиран от БНР.