Протестите на жителите от столичния квартал "Горубляне" продължават и днес пред сградата на Столичната община на ул. "Московска" 33, като настояват за среща с общинарите. Това предават от БНТ.

Председателят на СОС Цветомир Петров е слязъл при тях и ги е поканил на разговори.

Сред техните искания е изготвянето на проект за канализация на квартала. Протестиращите искат да знаят също защо не започва изграждането на линеен парк покрай река Искър от "Горубляне" до Панчарево. Не приемат, че Столичната община не може да намери време за срещи с тях по темите, които ги засягат. По въпроса за дарените земи на горублянци те настояват веднага да започне проектиране на булеварди, училище, детски градини и паркове в района.

Допълнително, жителите от "Горубляне" питат още:

  • Защо Столичната община е спряла проектирането на бул. "Крайречен", който ще облекчи значително трафика по "Самоковско шосе" и целия район "Панчарево"?
  • Защо Столична община не съгласува готовите проекти за канализация в квартала и не издава разрешение за строеж? За да пренасочва парите ли?
  • Защо Столичната община обещава общински имоти за заменки, вместо да изпълни задължението си по чл. 10б от ЗСПЗЗ - обезщетения за признатите ни, като собственост, но не възстановени в реални граници имоти?
  • До кога ще плащаме данъци и такса смет за имоти, които не можем да ползваме?

Председателят на СОС е поел ангажимент да запознае отговорните общински институции с проблемите.

Ако няма чуваемост, горублянци заплашиха, че от юни започват ежедневно затваряне на булевард "Цариградско шосе" през работни дни от 18.30 часа.

Припомняме, че протестите на жители от квартал "Горубляне" са чести, тъй като исканията им все още не намират отговор от СОС. В края на април те предизвикаха задръстване на входа на София откъм АМ "Тракия", като настояваха за същите проблеми, заради които излязоха и днес.

Шефът на СОС прати Борис Бонев да види как кипи ремонтът на тротоар в Горубляне

Шефът на СОС прати Борис Бонев да види как кипи ремонтът на тротоар в Горубляне

Тази година са осигурени средства за 14 пъти повече тротоари в столицата