Изводите за състоянието на АМ "Струма" са некоректни и силно преувеличени. Това съобщиха от Агенция "Пътна инфраструктура" малко след като от Института за пътна безопасност заявиха, че при тях има над 15 сигнала за нарушения в пътната настилка, означаването, табелите и сигнализацията на магистралата.
Пътната сигнализация в участъка между 16-ти и 17-ти километър на АМ "Струма" е съгласно утвърдения план за организация на движението, пишат от АПИ.
Припомняме, един от сигналите на ИПБ беше за грешно поставени табели при км 15+000 до 18+900. От АПИ оспорват само сигнализацията между 16-ти и 17-ти километър на АМ "Струма".
За отсечката от км 0 до км 19 на АМ "Струма" /бившата АМ "Люлин"/ има издадено разрешение за ползване от 2011 г. и монтираните пътни знаци са съгласно утвърдения план. Участъкът е приет от приемателна комисия с Акт 16, обясняват от пътната агенция.
Отсечката след пътен възел "Даскалово" е с характеристики на магистрала, но поради това, че все още не са приключили отчуждителни процедури, е автомобилен път, обясняват от АПИ. Сега тази отсечка е част от път I-1 /Е79/.
Скоростта в този участък ще може да бъде променена след като приключат отчуждителните процедури и трасето има статут на автомагистрала.
Скоростта на движение в района на 88-ти километър на АМ "Струма" е намалена до 90 км/ч за повишаване безопасността на движение.
Екипите на АПИ постоянно наблюдават участъците и предприемат действия за възлагане на нужните дейности по гаранционното обслужване на трасето. Установените дефекти ще бъдат изпълнени за сметка на изпълнителя до края на септември, уверяват от пътната агенция.
USD
CHF
EUR
GBP