Над 10 000 ученици от първи до трети клас преминаха обучения за основните правила за пътна безопасност с националната кампания "Пресичам безопасно с TEDI".
Финалът на кампанията, която стартира в началото на октомври, завърши с открит урок в столичното 118 СУ "Акад. Людмил Стоянов". В него всички над 90 първокласници придобиха ценни знания от представители на Главна дирекция "Национална полиция". Техен верен спътник в уроците бе и мечето TEDI.
Кампанията се провежда за шеста поредна година и има за цел да запознае децата на България с правилата за движение по пътищата. Нейни организатори са Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи.
Източник: TEDI
Ежегодно инициативата се провежда в хибриден формат. Практическите уроци с експерти от "Национална полиция" ще се случат в шест града: София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Велико Търново.
Освен тях, всички училища в страната имат достъп до безплатен интерактивен мултимедиен урок, който можете да намерите тук.
Чрез него децата влизат в ролята на пешеходци, водачи и пътници и научават как да се държат правилно при пресичане, пътуване в автомобил или каране на велосипед и тротинетка. Подготвени са и онлайн тестове, с които учениците да затвърдят знанията си за своята безопасност на пътя.
През 2025 г. в инициативата "Пресичам безопасно с TEDI" се включиха над 60 училища от 22 населени места.
Източник: TEDI
"Като майка знам колко е важно основните правила за пътна безопасност да бъдат представени на достъпен език, по забавен и интерактивен начин, за да могат да останат трайно в съзнанието на децата. Затова с гордост мога да споделя, че ние в Тимбарк България наистина сме взели при сърце развитието и растежа на децата ни, инвестирайки не само в качествени детски напитки, но и в оформянето на едни млади и интелигентни хора, които в бъдеще ще пазят както своя, така и чуждия живот на пътя. Вече шест поредни години, организираме кампанията "Пресичам безопасно с TEDI", за които обучението са преминали повече от 50 000 ученици от цялата страна. А най-ценната награда за нас е позитивната обратна връзка, която получаваме всяка година от деца, родители и учители", сподели Лора Величкова, бранд мениджър за TEDI в Тимбарк България.
Източник: TEDI
USD
CHF
EUR
GBP