Агресията, на която ставаме свидетели, е функция на едно общество, което има недоизградени морална и ценностна системи.

Това коментира Емилия Калоянова, учителката, която беше бита от майка на неин ученик, в сутрешния блок на Нова телевизия.

Емилия Калоянова разказа, че освен жената, която ѝ е посегнала, има още няколко такива родители на деца, за които е практика да нахлуват в училището по всяко време.

Припомняме, че инцидентът стана в час по английски език в СОУ „Васил Левски” в Севлиево. Учителката Емилия Калоянова твърди, че конфликтът започнал, тъй като не разрешила на детето да си тръгне от час и да говори с майка си по телефона.

"Пред очите на децата започна да ме скубе, да ме блъска в гърдите, да ме дере, да ме псува", припомня учителката за грозната постъпка.

Думите на учителката потвърждават и децата, станали свидетели на сцената. 

"Връщаме се назад от нормалното европейско общество на 21-ви век към номадското общество. Агресията е част от поведенческите ни модели. Обществото и институциите са дали възможност на елементарни хора да реагират в ситуации, които мислят, че са конфликтни”, коментира психологът Христо Монов.

Думите „Не вярвам в институциите” са клише, с което оправдаваме собствената си безучастност и бездействие”, добави Монов.