Задръстванията по бул. "Патриарх Евтимий" стигат до Попа надолу по целия булевард. Хората избягват да слизат до центъра с кола и за бизнеса това е проблем. Това заяви пред БНТ председателят на Българската асоциация на заведенията Ричард Алибегов.

Бизнесът - не само ресторантьорите, а всякакъв вид бизнес, ще се включи в протеста срещу реорганизацията на движението по Патриарха.

"Спаси София" не позволяват да има второ мнение и не зачитат чуждото мнение. Или е нашето, или е нещо, разкритикува Ричард Алибегов.

Алибегов оцени още, че косо назад се паркира много сложно, докато за велосипедистите велоалеите са предимство, но те по цял ден стоели празни.

Ричард Алибегов посочи, че ПП-ДБ-Спаси София правят едно действие, а бизнесът прави друго действие. Няма диалог с общинските съветници от "Спаси София", притеснен е той. "Спаси София" можели да имат хубави идеи, но когато те не са обсъдени с бизнеса, стават лоши. Те отказват не само да дават интервюта, но не искат да говорят и с бизнеса, каза Алибегов.

Страстите за движението по Патриарха в София не стихват

Страстите за движението по Патриарха в София не стихват

Групата на ГЕРБ в общинския съвет призова за оставката на зам.-кмета по транспорт Илиян Павлов

Той се оплака от терор от "Спаси София" върху целия ресторантьорски бранш. Алибегов отново подчерта, че "Спаси София" могат да имат много хубави идеи, но ако бъдат обсъдени с ресторантьорите, бизнесът може да помогне да станат още по-добри. "Трябва да има велоалеи, трябва да има реорганизация, но не за сметка на бизнеса и на живущите", категоричен бе Ричард Алибегов.

Арх. Борислав Игнатов призова да се изчака решението на Върховния административен съд (ВАС) за реорганизацията на движението по бул. "Патриарх Евтимий". Той смята, че политиката, която води ПП-ДБ-Спаси София, е добра и столицата има нужда от пешеходни и велосипедни алеи.

Арх. Игнатов защити "Спаси София", като според него те имат добри идеи, които граничат с европейските. Той опонира на критиките на Алибегов, като добави, че трафикът се предизвика от светофарите, а не от разширението на улиците и от паркирането.

Столична община не е съгласувала с МВР новата маркировка на Патриарха

Столична община не е съгласувала с МВР новата маркировка на Патриарха

Това изискване е установено в наредба на Министерството на регионалното развитие и благоустройството

Той предложи на всяко ключово кръстовище в столицата да се изградят кръгови кръстовища. Арх. Игнатов посочи, че на много места в столицата биха могли да се направят и подземни паркинги, като например под спортното министерство или под Националния стадион "Васил Левски".

Арх. Борислав Игнатов коментира и евентуалното разширяване на синята зона в София. Той е на мнение, че Центърът за градска мобилност трябва да направи ясен отчет къде отиват средствата от sms-ите за паркиране преди да бъде разширена синята зона. Нека да покажат къде отиват средствата, къде отиват разходите и тогава да претендират за увеличение на цени и работно време, призова арх. Борислав Игнатов.

Законно ли е косото паркиране по "Витошката на раздора"?

Законно ли е косото паркиране по "Витошката на раздора"?

Проектът няма да бъде преразгледан