От началото на април „Софийска вода" въведе нова услуга, свързана с намаляването на количеството използвана хартия. Всеки месец, само за отпечатването на фактури за вода, се изразходват около 3 тона хартия.

С тази услуга компанията дава възможност на клиентите си да подкрепят „зелените" идеи на „Софийска вода", свързани с опазването и защитата на околната среда.

Всички регистрирани клиенти в интернет страницата на дружеството могат да заявят отказа си от хартиена фактура онлайн, без да се налага да посещават Център за обслужване на клиенти.

Услугата е достъпна само след направена предварителна регистрация на сайта на дружеството www.sofiyskavoda.bg. Всеки клиент, който заяви отказ от получаване на хартиена фактура, ще бъде известяван за наличие на нова сметка за вода чрез електронно писмо.

В профила си клиентите могат да намерят и подробна информация за сметките и консумираното количество вода през последната година.

„Софийска вода" започва мащабна информационна кампания, насочена към клиентите, чиято цел е намаляването на използването на хартия.