"Топлофикация София" удължава срока за обжалване на изравнителните сметки до 30 септември.

Решението е в изпълнение на препоръката на министъра на енергетиката Теменужка Петкова.

Дружеството приканва клиентите си, които имат въпроси както относно изравнителните сметки и общите фактури, така и засягащи други процеси от дейността на "Топлофикация", да се обръщат към експертите на дружеството и след удължения срок за обжалване.

За всеки изпратен сигнал ще бъде извършена проверка и всяка жалба ще получи отговор, уверяват от дружеството.

Омбудсманът иска „Топлофикация“ да оптимизира информацията във фактурите си

Омбудсманът иска „Топлофикация“ да оптимизира информацията във фактурите си

Ковачева бе категорична, че фактурите предизвикват объркване в хората.

Потребителите могат да подават жалби в Центровете за обслужване на клиенти, както и да използват следните комуникационни канали:

Информационен телефон 0700 11 111

info_r@toplo.bg

www.facebook.com/www.toplo.bg

Подадени жалби, възражения и сигнали, изпратени по дигиталните канали, трябва да бъдат подписани и сканирани/снимани от титуляр на партидата или упълномощено лице, за да получат вх. Номер, напомнят от "Топлофикация".

Омбудманът настоява за преизчисление на сметките за парно на софиянци за март

Омбудманът настоява за преизчисление на сметките за парно на софиянци за март

Изпратила е писмо до КЕВР