20% от българите четат всичко, което се публикува в социалните медии. Това показват данни от проучване по поръчка на Intel , проведено от ЕСТАТ сред 406 онлайн български потребители на възраст между 18 и 45 години с акаунт в минимум една социална мрежа.

20% от българите признават, че четат или разглеждат всичко, което се публикува онлайн, дори и обикновените неща.

Мнозинството от хора предпочитат да използват лаптоп или ултрабук, когато искат да се възползват изцяло от възможностите на социалните мрежи, като публикуване на различно по вид съдържание и боравене с няколко профила в социалните медии.

Изследването показва, че жените са по-склонни да публикуват снимки, информация за текущи и важни събития и случки. Като цяло пък мъжете са по-малко склонни да публикуват онлайн неща за себе си в сравнение с нежния пол.

Около 50% от участниците в проучването проявяват тенденция към изграждане на мнение за хората, базирано на изказаните от тях мнения онлайн и да избягват да се асоциират с тях; Около 60% от респондентите биха изпитали дискомфорт в някаква степен, ако цялата им онлайн активност стане публична;

Когато става въпрос за срещи и събиране на предварителна информация за конкретен човек, младежите на възраст между 25 и 29 години и жените признават, че го правят по-често в сравнение с представители на други възрастови групи или срещуположния пол.