По думите на Ричард Кокс, CIO на анти-спам организацията Spamhaus, e-mail таксата ще унищожи духа на Интернет.
Реакцията бе провокирана от намерението на гигантите America Online и Yahoo да наложат такса за доставка на електронни съобщения като вид гаранция за пристигането на писмото до адресата. Един от основните аргументи за решението бе, че така ще се ограничи потокът от спам.
Кокс обаче не вярва това да стане. AOL вече са достатъчно школувани в управлението на спам потоците, а Yahoo бързо набира скорост в тази посока, казва той. Мярката може да улесни филтрирането на мейла и да даде нови идеи за ограничаване на спама, но в същото време много хора просто ще започнат да губят ценни съобщения и ще сменят доставчика, допълва Кокс.
В същото време британската Information Commissioner's Office (ICO), която се грижи за прилагането на анти-спам законодателството в Обединеното кралство, предпазливо приветства идеята на AOL и Yahoo.
Източник: IDG.bg.
Според него не бива да се налагат такси върху определени услуги и e-mail-ът трябва да е безплатен и достъпен за всички.
Анти-спам обединение против плащането за доставка на електронна поща
08.02.2006 15:40:02
Още по темата
Водещи новини
Бизнес
Истории
ЕКСКЛУЗИВНО ВИДЕО
Chronicle
