По време на световната среща Smarter Commerce Global Summit - IBM обяви нов софтуер, предназначен за подобряване на обмена на данни и автоматизиране на сложни маркетинг процеси и дейности, свързани с веригата за доставки в облачна среда.
В резултат на това, маркетолозите могат да направят по-ефективно обслужването на клиентите, да повишат ефективността на маркетинг дейностите и да намалят оперативните разходи. Това съобщиха в писмо до медиите IBM.
IBM Commerce Cloud е първото в индустрията integrated enterprise class e-commerce решение в облачна среда, което обхваща маркетинг, продажби и реализация.
Решението е създадено, за да помогне на маркетинг мениджърите и специалистите по електронна търговия да развият и поддържат онлайн източник на информация, но също така дава възможност на компании от всякакъв размер да приложат онлайн търговски активности за потребителите, каквито развиват най-известните марки в света.
IBM Commerce в облачна среда е интегрирана платформа за първоначално генериране на интерес от страна на клиентите и впоследствие предлагане, продажба, сключване на сделки и изпълнение на поръчки в облака.
Софтуерът предлага предимствата на облачната среда, сред които ниски първоначални капиталови инвестиции, pay-for-use модели, за компании от всякакъв мащаб.
IBM представи и нови Smarter Commerce софтуер и услуги, с които да помогне на маркетинг мениджърите да прилагат персонализирани дигитални активности, насочени към клиенти, ползващи мобилни устройства и социални медии.
Благодарение на новите решения на IBM маркетинг специалистите ще получат незабавно информация за тенденциите в потребителското поведение и да предприемат действия на базата на тази информация.
Новият IBM Smarter Commerce софтуер позволява на бизнеса да определи вида устройство, което даден клиент ползва и да анализира как той реагира на различни кампании.
Например, маркетинг специалистите могат да установят, че даден клиент игнорира съобщения от своя смартфон, но да проследява кампании, когато използва таблета си. С подобен вид информация, маркетинг специалистите могат да създадат и приложат персонализирани дигитални кампании, съобразени с поведението на клиентите.
Наскоро Kiddicare, най-големият онлайн магазин за продукти и аксесоари за бебета във Великобритания, приложи софтуер за бизнес анализ на IBM. По този начин Kiddicare увеличи онлайн продажбите си с 20 % за период от 4 месеца.
Анализирайки поведението на клиентите, Kiddicare бързо идентифицира нови източници на приходи, създаде подходящи инициативи за стимулиране на клиентите и приложи по-ефективни стратегии за маркетинг и комуникации.
IBM Smarter Commerce цели да помогне на компаниите, които се борят да отговарят на нарастващите нужди на потребителите в бързо променящия се дигитален пазар, чрез автоматизиране на процесите на закупуване, маркетиране, продажба и обслужване.
С новите решения на IBM маркетинг мениджърите могат да допълнят наличната информация за клиентите с данни от поведението на потребителите в социалните медиите и да създадат персонализирани кампании.
бат Радко
на 31.05.2012 в 18:37:42 #2Не ми става ясно как снимката илюстрира статията.
hellwitch
на 31.05.2012 в 13:25:14 #1IBM не са единствените. SAP, Workforce и други също имат подобни CRM, Retail(sales) облачни решения.