
Като най-бърза и гъвкава медиа, интернет се налага в предизборната борба за канцлерското място във федералната република с най-абсурдните и неконвенционални, но пък атрактивни форми.
Изобретателността на пиар-експерти и анонимните активисти в мрежата забъркаха коктейл от нестандартни нет-решения.
Едно от най-добрите, безспорно е интерактивната игра, в която кандидатите за поста Канцлер на Германия – Ангела Меркел от хистияндемократическата партия и Герхард Шрьодер от социал-демократическата, са наденали боксови ръкавици и се налагат един друг.
Стотици са сайтовете, предлагащи най-разнообразни по форма и съдържание интерпретации на политическото съревнование - сайтове с цитати и провокираните от тях вицове, интерактивна галерия, в която можете да създадете идеалния политик, игри с въпроси относно физическите данни на немските политици, карикатури и лични блогове на някои от тях.
Ролята на интернет като персонофицирана медиа нараства неимевоерно в предизборните борби в Европа през последните 2-3 години отбелязват експертите.