Министърът на туризма Христо Проданов смята, че е нужно да се промени цялостното възприятие за България от страна на туристите. Нужно е създаване на ново лого, слоган, както и цялостна нова маркетингова и рекламна стратегия.

Необходимо е не само да се повиши бюджета за реклама и маркетинг на министерството, но е и да се променят както маркетинговите, така и рекламните стратегии и канали за реализация, за да се постигне максимален ефект. Дигиталната реклама към момента е оставала на заден план, редно е това също да се промени.

Христо Стоичков кани чужди туристи у нас

Христо Стоичков кани чужди туристи у нас

Футболната легенда се ангажира да бъде едно от лицата на рекламата ни

Днес Христо Проданов е провел среща с Организация на експертите мениджъри в туризма, с Франк Кванте - главен изпълнителен директор на Фрапорт България и Мартин Захариев - зам.-председател на Националния борд по туризъм, съобщават от МТ.

В бъдеще маркетинговите и рекламни стратегии трябва да бъдат консултирани с бранша, за да може да се подобри максимално крайният резултат от кампаниите. Идеята е не само Министерството на туризма, но представители на всички видове туризъм в България да се включат.

"По този начин като резултат ще имаме по-качествено таргетини групи от потенциални клиенти и ще има възможност да им се предостави информацията, която желаят да получат по най-подходящия начин", посочи той. Редно е в министерството да има експерти, които да отговарят за сегментирането в туризма, подчерта още министърът.

Предстоят още срещи с туристическия бранш. В най-кратък срок ще се сформират работните групи, за да се започне възможно най-скоро работа по проблемите на бизнеса.