Програма за 35 млн. лв., която да рекламира и популяризира България в условията на криза, предложи туристическият бранш на правителството, съобщи БНР.

Това стана на първото заседание на държавно-обществената консултативна комисия за туризма с председател вицепремиера Ивайло Калфин.

По думите на шефа на Агенцията по туризма Анелия Крушкова рекламата ни в условията на криза трябва да се съсредоточи върху пазарите, които отбелязват ръст тази година - Русия и бившите съветски републики, съседните страни, тези от Централна и Източна Европа и скандинавския регион.

Хотелиерите пък предложиха налагане на нова рекламна визия на България като целогодишна туристическа дестинация с многостранни възможности.

Стефан Шарлопов-инвеститор в туризма: "Ние имаме и море, и ски, и история, и етнография, и култура, и вино. Мисля, че ще се съгласите с мен, че всички тези неща ги имаме и сега е моментът да ги обединим и да излезем с ново послание към света и затова ни е необходима държавната подкрепа за маркетингови мероприятия и рекламни дейности както у нас, така и в чужбина".