Това стана на първото заседание на държавно-обществената консултативна комисия за туризма с председател вицепремиера Ивайло Калфин.
По думите на шефа на Агенцията по туризма Анелия Крушкова рекламата ни в условията на криза трябва да се съсредоточи върху пазарите, които отбелязват ръст тази година - Русия и бившите съветски републики, съседните страни, тези от Централна и Източна Европа и скандинавския регион.
Хотелиерите пък предложиха налагане на нова рекламна визия на България като целогодишна туристическа дестинация с многостранни възможности.
Стефан Шарлопов-инвеститор в туризма: "Ние имаме и море, и ски, и история, и етнография, и култура, и вино. Мисля, че ще се съгласите с мен, че всички тези неща ги имаме и сега е моментът да ги обединим и да излезем с ново послание към света и затова ни е необходима държавната подкрепа за маркетингови мероприятия и рекламни дейности както у нас, така и в чужбина".
bloodone
на 26.11.2008 в 22:17:55 #2"порграма в усливията" ???? "услИвия" предполагам е нещо свързано със сливите, но "поРГрама" не ми е ясно какво е ;)
bravus
на 26.11.2008 в 21:21:48 #1Туристическият бранш предложи порграма в усливията на кризата Правилната думичка е "ПРОГРАМА", а не "ПОРГРАМА". Някак си звучи като "ПОР" или "ПОРТОКОЛ". Чудя се защо ли ви плащат?!?!?!