Атлетът Юсейн Болт е ветеран в Олимпийските игри. Не само това – той е икона в спорта, а името му е марка. Никак не е учудващо, че световни корпорации наддават, за да привлекат ямаеца за свое рекламно лице.
Болт има договори с Puma, Nissan, Visa, Hublot, Virgin Media на британския милиардер Ричард Брансън и японските авиолинии All Nippon Airways.
Освен това най-бързият мъж в света е лице още на австралийската телекомуникационна компания Optus, както и на производителя на спортни стелки Enertor, пише CNN Money.
От производителя на безалкохолни напитки PepsiCo кръстиха свой продукт на Юсейн Болт, който е от серията негазирани спортни напитки Gatorade.
Преди време атлетът обяви, че Олимпиадата в Рио ще бъде последната в кариерата му. Какво обаче следва? Слуховете са всякакви.
“Той е говорил, че може да играе за Манчестър Юнайтед, да се занимава със спортна журналистика и да пусне своя линия облекла подобно на баскетболиста Майкъл Джордън”, коментира маркетинг експертът Елизабет Линдзи.
Само времето ще покаже обаче кой път ще поеме атлетът след приключване на Олимпийските игри.