News.bg публикува мненията Ви от форума без редакторска намеса.

Имам първокласничка. Не съм от София. Като видях днес каква организация на първия учебен ден бяха направили... ужас.

Напълно подкрепям мнението, че на даскалите и тези пари, дето взимат, са им много.

  1. До 10.09 не знаехме детето ни при коя госпожа ще е.
  2. Нямахме никаква представа какви предмети ще учи.
  3. Учебниците им бяха раздадени днес, а искат за утре да са подвързани - подвързии вече няма по книжарниците.
  4. Не ги строиха и не ги вкараха тържествено през входа, а ги извикаха като овце да влизат и настана страшно объркване - никой не знаеше къде е класната му стая, госпожа и прочее.

Та, въпросът ми е:

След като даскалите се чудят цяло лято от коя да мрът в училището, защо не бяха образували класовете, след като ние още в края на май месец сме подали удостоверението от детската градина за изкарана предучилищна.

Защо не ни раздадат програмите и учебниците на децата два месеца преди 15.09., за да ги обвием и да им купим изискващите се неща по списък, който пак даскалите трябва да дадат.

Защо училището не публикува учебен план - програма за обучението на детето до 4-ти клас, примерно, със имената на учителите, които ще му преподават.
Малък град сме, познаваме се и знаем, че има учители, дето и чеп за зеле не става от тях.

А щом инвестирам пари в образованието на детето ми, искам да знам кой даскал ще го учи и от там да си направя сметка в кое училище да го пратя.

Няма да им задавам въпроса с повишена трудност - кое е новото в начина на обучение на първокласниците и съобразено ли е то с най-новите изследвания в областта на детската педагогика в развити страни като САЩ, Япония, Германия.

Каква е разликата между обучението отпреди 30, 20, 10, 2 години и сега, нали уж вървим напред - кое е това "напред".

Та така - за такова образование - толкова пари на учителите. Който иска повече - на Запад.
Тука не ставаме вече за нищо.