Според резултатите на американската класация BrandZ Top 100 на компанията Millward Brown, марката BMW заема 17 позиция в генералното класиране и първо сред германските марки.
Марката е оценена на 28 милиарда американски долара.
Оценката на марките в класацията на Millward Brown се извършва по сложна формула, основни фактори в която са оборотът и перспективата за развитие.
Най- скъпата марка в света, според BrandZ Top 100 е Google с оценка в размер на приблизително 86 милиарда щатски долара. В сравнение с резултата си от миналата година, Google е поскъпнала с 30%.
Челната петица в класацията на Millward Brown обаче е непроменена-General Electric (GE)- 71.4 милиарда щатски долара (+ 15%), Microsoft- 70.9 милиарда щатски долара (+ 29%), Coca-Cola и China Mobile.
Един от най- големите ръстове- +123%, се регистрира при марката Apple, която заема седмата позиция.
Рекордьорът обаче е BlackBerry с повишение в оценката с 390%. Компанията заема 51- то място в класацията BrandZ Top 100.
В Топ 100 класацията са намерили място общо девет германски марки.
Porsche заема 28 позиция с оценка на 21.7 млрд. долара (+62%), SAP с 21.67 млрд. долара (+20%), Mercedes заема 36- то място с 18 млрд. долара, Deutsche Bank на 42 място, Siemens (47 позиция), T-Mobile (83- позиция), Esprit (90- позиция) и Volkswagen (96- позиция).
Източник: auto-press.net
deep purple
на 08.05.2008 в 10:38:36 #2Ала бала,пълни глупости.МЕРЦЕДЕС след BMW,тези не6то не са наред,а за другите да не говорим.
Varvarin
на 07.05.2008 в 16:19:45 #1Е може ли такива вицове да се разказват в пространството. Някаква измислена компания направила супер смешен анализ на принципа на горния ляв ъгъл и се оказва, че марка струваща къмто 90 милярда е по-скъпа от марки като Кока Кола и Микрософт струващи по няколкостотин (последно бяха към 5-600) милиарда... И точно БВМ? Дето са на загуба за 2007??? Смешки...