Победителят в конкурса Кола на годината 2009 в Европа- Opel Insignia, вече присъства официално и на родния автомобилен пазар, съобщава Автопрес 2001.
В България новият модел на германската марка се предлага на базова цена от 37 260 лева с ДДС, а най- скъпата модификация за момента- 2.8 V6 Turbo ECOTEC 191 кВт/260 к.с., с шестстепенна автоматична предавателна кутия, струва 70 500 лева.
През пролетта на тази година ще дебютира и комби версията на Insignia.
Opel Insignia стъпва на пазара с изключително широка гама от седем двигателя, всичките отговарящи на стандартите за вредни емисии Euro 5.
Пет бензинови мотора с диапазон на мощност от 115 до 260 к.с. се допълват от три двулитрови турбодизела със съответно 110, 130 и 160 к.с.
От лятото на тази година ще бъде наличен и нов 2.0 CDTI BiTurbo, оборудван със система за анализ и контрол на горивния процеси в камерата и мощност от 190 к.с.
Към тях ще се прибави и версията ecoFLEX, която има изключително ниски нива на емисиите на CO2 .
Всеки един от тези двигатели е между най-добрите по отношение на разхода на гориво и емисиите на CO2 в своята мощностна категория.
Всичките три дизелови и четири бензинови агрегата са с по четири клапана на цилиндър и са обзаведени с шестстепенни механични скоростни кутии.
Върховите дизелови и бензинови версии разполагат и с възможност за оборудване с шестстепенна автоматична трансмисия.
Вариантите с двойно предаване могат да бъдат поръчани с 2.0 Turbo и 2.8 V6 Turbo бензинови двигатели, а на по-следващ етап с тази система ще разполагат и по-мощните дизелови агрегати.
zl0
на 16.02.2009 в 21:19:30 #6кво го сравнявате тва дарво в коментарите с Бима 7-ца и ЕС клас немо разбера ...
evros
на 16.02.2009 в 10:55:27 #5Моята кола е Фиат-линеа с всички екстри и струва 23.600евро,небих я заменила за нищо на света с някоя друга,а таз на снимката е хубава,но надали някой среден Българин ,ще може да си я позволи--само като си помисля ,че има криза и кой би си позволил да има тая красавица тръпки ме побиват
kalima
на 16.02.2009 в 10:51:23 #4А не мога ли да си купя еС класа от 2004г. за 40 000лв. и да не се занимавам с евро-американски недоразумения. 70 000лв. за опел знайш кога...?
Старата 7-мица на БМВ (2004г.) е по 40-50 000. 
iavorski
на 16.02.2009 в 10:42:42 #3carlos - инсиния е аналог на пасат а не на фаетон. А да и вътре е по тясно - специално на задните седалки се усеща ясно разлика. Вектрата е по-широка!
carlos
на 16.02.2009 в 10:11:50 #2За тез пари ше сменяш.. Върви намери аналога Фау Ве Фаетон за 70 бона.
Hirotama
на 16.02.2009 в 09:52:42 #1защо опела върви ? 'щото ръждата го гони
