По-просторният вариант на Golf, наречен Plus, използва голяма част от техниката на Golf 6.
В това число и новите Common Rail дизелови агрегата, които са средно с по 0,8 л/100 км по-икономични от предходните с помпа-дюза.
В началото нафтовите модификации на колата ще бъдат две, със 110 к.с. и 140 к.с.
По-късно ще бъде включен и базов с 90 к.с., както и такъв със 105 к.с.
Всички мощности се генерират от 2-литров работен обем и турбо.
Бензиновите мотори пък са общо 5, с мощност между 80 к.с. и 160 к.с. И двете гами с изключение на базовите двигатели могат да се куплират с 6- или 7-степенни DSG трансмисии.
Новият Golf Plus ще може да се поръча с Park Assist, който паркира автомобила почти самостоятелно.
Друга интересна опция е камерата за движение на заден ход, скрита „на чисто" под фирмената емблема.
С включване на съответната предавка логото се накланя, откривайки обектива на системата.
Екстрата Visual Parking Assistant пък отива още по-далеч, изобразявайки колата от птичи поглед заедно с графика на потенциалните препятствия.
В списъка с допълнително оборудване фигурира също адаптивен круиз контрол.
ACC упражнява контрол върху скоростта в диапазона от 30 до 210 км/ч.
Пазарната премиера на Golf 6 Plus ще бъде през месец март 2009 г.
Източник: Speed-Press
boris
на 04.12.2008 в 09:21:39 #1много хубава машинка.