Всъщност не става дума за прочутия гангстер, вкаран в затвора не заради убийства и други престъпления, а за укриване на данъци. Става дума за специален модел на Chevrolet, наречен Capone, пише Автопрес 2001.
Преди известно време доста от водещите автомобилни фирми, водени от намерението да достигнат до сърцата на повече клиенти с носталгичен настрой на душата изкараха нови модели в ретро-стил, като Chrysler РТ Cruiser и Chevrolet ННR.
Постепенно тази мода отмина, но явно не и за хората от „Сърдечен ритъм моторс" (HEARTBEAT Motors), които предлагат отново Chevrolet HHR в стил Capone с дизайн на автомобил от златното време, но със супер-съвременен отенък, заради задвижването му с екологичното гориво втечнен природен газ.
Tова осигурява по-икономична за собственика експлоатация и намаляване на вредните емисии въглероден двуокис с около 10%.
Решеният в ретро двойна тоналност петврат автомобил, който е по-скоро комби по съвременните определения, е получил доста стоманени апликации. Но нещата не спират до тук.
Преработен е двигателят и сега 2.4-литровия, 16-клапанов, четирицилиндров мотор предлага максимална мощност от 170 к.с., като може да работи и на бензин и на газ.
Предавателната кутия може да е петстепенна класическа механична или четиристепенна автоматична.
Интериорът на автомобила би накарал истинският Капоне да ахне - напълно кожената тапицерия и супер хай-фи системата са стандартно оборудване, както и пълният набор въздушни възглавници.
Естествено „пулсиращите сърцатници" могат да изпълнят и всяка допълнителна глезотия на клиента.
Това което прави колата наистина специална, е че собствениците на Шевролет HHR могат да си купуват компоненти индивидуално и директно от оторизираните дилъри на марката Chevrolet.
Cамата кола в пълен вариант HEARTBEAT MOTORS HHR Capone може да се поръча отново при тях, засега в Германия, а по-късно и в останалите страни на Европейския съюз.
Това което прави колата наистина уникална на пътя и сред другите й подобни е двутоналното външно цветово решение, което е възможно в няколко варианта на комбинации - Sunburst Orange / Chicago Cream, Black / Chicago Cream, Imperial Blue / Chicago Cream и Dark Grey / Chicago Cream.
Това оцветяване подчертава много силно класическия дизайн на автомобила, който преповтаря дизайна на най-известните модели от 40-е години на миналия век.
Допълнителна ретро-нотка идва от полираните стоманени апликации по автомобила, като защитните тръби под предната престилка и страниците на автомобила.
Стандартни за автомобила са 17-цоловите алуминиеви джанти , но наразположение са и 18-цолови 8Jx18 с гуми 215/45 R 18. В същото време специалистите на фирмата са понижили окачването на автомобила с 30 мм и то е настроено специално за каране с нископрофилни гуми.
marzzi
на 10.03.2009 в 00:56:01 #6sir JOHN извинете Разбирачев ама Ситроен е 100 пъти по добре от американския боклук шевролей! ае сектир
S L A V Y
на 09.03.2009 в 12:50:26 #5Моторизиран КЕНЕФ с извинение......
Brad Mehldau
на 09.03.2009 в 12:01:01 #4Американците са непоправимо безмозъчни. До оня ден висяха за помощи, сега продължават с абсурдния си нагъл и безочлив кич. Залужават да изгният и да фалират, никаква помощ за подобни мизерници!
sir JOHN
на 06.03.2009 в 11:20:06 #3И на мен ми харесва,кво Ситроен ли да си купя???????????
ingenious
на 06.03.2009 в 11:16:40 #2Тази поредна американска недосмислица ти харесва??? Няма ли да издъхва GM вече, стига се мъчили...
anonimen11
на 06.03.2009 в 09:54:20 #1Ех, кога ще минат 8-9 години да си я купя?