Ръководителят на проекта "Русская борзая" пилотът Олег Кеселман проведе презентация на втората модификация на състезателния вариант на японския всъдеход Mazda СХ-7, който след значителните технически доработки вече не остъпва по показатели на топ-пистовите модели.
"Русская борзая" от второто поколении има 2,3-литров двигател с мощност 470 к.с.
"В сравнение с първата версия, която имаше задвижване на четирите колела, втората версия е със задно задвижване, направихме и над 50 изменения в конструкцията на колата.
Като основа за работата по мотора беше взет чугунен блок, способен да издържи мощност и до 1000 к.с.", споделя Кеселман.
Освен това новата версия на усъвършенстваната Mazda СХ-7 е олекотена със 150 кг.
За дизайна на тунинга е отговорна руската компания Zaharov Design.
Независимо, че аеродинамичния пакет не е променен на външен вид в сравнение с предишния, този път той е направен от по-високо технологични материали.
В процеса на доработката на стандартната Mazda СХ-7 е усилена коравината на купето за сметка на поставянето на спортна предпазна ролбарна клетка. Автомобилът има пистово окачване, намален пътен просвет със 70 мм, по-ефективна спирачна система, усилен съединител, нов заден редуктор, електроника и облегчена елинсталация.
Ускоряването на машината до 100 км в час е за 3,7 сек, а максималната скорост е вече 280 км/час.
"Когато правехме първия вариант на "Русская борзая", то задачата ни беше да направил кола, която да превъзхожда по динамичност такива модели като Subaru Impreza WRX STI и Mitsubishi Lancer Evolution", отбеляза Кеселман, цитиран от auto-press.net.
Federerfan
на 21.10.2009 в 14:03:45 #6Като знам Москвича какви проблеми създаваше-никога руско-даже и да ми подаряват http://retrocars.webnode.com//
Zin
на 20.10.2009 в 12:52:08 #5Руснаците през всичките тези години се научиха на много неща, а и направиха много неща. Въпреки сичко, не успяха да се научат на 3 неща: 1. Дизайн 2. Компютърна анимация 3. Да не употребяват "бляд" по 10 пъти в едно изречение.
countach
на 20.10.2009 в 03:12:04 #4ХХХ... да чугунените блокове издържат доста... през 80те bmw напомпаха своя 4 цилиндров блок(сериен) от 318i до 1300 коня във формула 1.
countach
на 20.10.2009 в 03:10:24 #3руски дизайн също НЯМА!
countach
на 20.10.2009 в 03:09:30 #2руски коли НЯМА!
XXX
на 19.10.2009 в 13:32:14 #1Пистов SUV със задно предаване? С двигателен блок, който издържа и 1000 к.с., т.е. малко по-мощен от актуалните мотори във Ф1? Бие наред, особено автомобили с по 150 - 200 к.с. по-слаби? Верваме, верваме.......
