С оглед на въведеното извънредно положение в страната, свързано с разпространението на коронавируса COVID-19, Първа инвестиционна банка призовава клиентите си да останат вкъщи и осигурява редица възможности за управление на финансовите средства от сигурността и комфорта на дома. В знак на солидарност и подкрепа Fibank разработи специален пакет от услуги за дистанционно банкиране за клиентите си физически лица.
Новият пакет от услуги се предоставя напълно безплатно до 17 април 2020 г. и включва следните решения за дистанционно банкиране:
- Безплатно откриване на онлайн или мобилно банкиране My Fibank + софтуерен токън;
- Неограничен брой безплатни преводи БИСЕРА, наредени през Моята Fibank;
- Неограничен брой безплатни вътрешнобанкови преводи между различни клиенти или собствени сметки, наредени през Моята Fibank;
- Неограничен брой безплатни плащания на комунални услуги чрез Моята Fibank.
ПИБ вече предлага редица финансови облекчения и услуги за всички свои клиенти:
- Възможност за отлагане на плащанията по кредити, кредитни карти и др.;
- Възможност за регистрация на нови клиенти в My Fibank изцяло онлайн без необходимост от посещение на банков салон;
- Съвети за дистанционни разплащания и управление на финансовите средства.
"На фона на тази трудна за всички ни ситуация, екипът на банката работи в изключителна динамика и натовареност, като сме осигурили максимална грижа и превенция за служителите си и нашите клиенти. Ежедневно преглеждаме и обсъждаме нови предложения. Крайната ни цел е да подкрепим нашите клиенти, като им осигурим необходимия финансов комфорт в този труден за всички момент и оптимален спектър от услуги за дистанционно банкиране" - сподели г-н Никола Бакалов, главен изпълнителен директор на Fibank.
Безплатният пакет от услуги се активира автоматично и не се изискват допълнителни действия от страна на клиентите.
Draga
на 24.03.2020 в 13:42:03 #2Поздравления, направиха редица облекчения и услуги за клиентите си в тази тежка ситуация, сега е моментът и другите банки да последват примера им и да покажат, че подкрепят клиентите си.
Djordj
на 24.03.2020 в 11:35:07 #1В условия на криза, една алтернатива, с която оставаш вкъщи, но си също толкова ефективен в задачите си.