Комисията за защита на конкуренцията се самосезира за нелоялна конкуренция от страна на "Билла България" при рекламирането, предлагането и продажбата на слънчогледово олио.

Това се е случило след постъпила информация от Комисията за защита на потребителите.

Проверка на КЗП в търговски обект на БИЛЛА е установила предлагането на промоционални цени, включително и чрез рекламни брошури, на марки слънчогледово олио, за които е установено наличието на недостатъчно количества или липси в магазина.

Това създава съмнения за недобросъвестни действия от страна на търговската верига, които могат за увредят интересите на другите конкуренти, посочват от КЗК.

КЗП направили над 350 проверки заради цената на олиото

КЗП направили над 350 проверки заради цената на олиото

За потребителско хладнокръвие зове Димитър Маргаритов

Припомняме, в събота пред редица магазини в страната се извиха огромни опашки за олио на промоция. Стигна се до блъсканици и дори до бой. В Бургас възрастен мъж почина, докато чакаше да се добере до евтиното олио.

Заради масовата истерия вицепремиерът Корнелия Нинова свика спешна среща със зърнопроизводителите и увери, че няма причина за напрежение и има олио "да залеем цялата страна".

С позиция излезе и транспортният министър Николай Събев, който подчерта, че трябва да се борим за държавата си, а не да се бием за олио.

Отменят или се отказват от планирани промоции на олио

Отменят или се отказват от планирани промоции на олио

Планиранта за събота продажба на олио на цена 3,69 лева