Над 6 300 жалби, основно срещу високи сметки за ток, са получени през февруари в EVN. От тях като основателни от дружеството са определили 163.
Цифрите станаха известни на днешната среща при обществения защитник на Пловдив Димитър Атанасов, съобщава БНР.
Едно от предложенията e EVN да промени в общите условия текстовете, които поставят потребителите в неравностойно положение.
Като пример бе дадено изискването клиентът първо да плати оспорвана сметка и след това да се гледа възражението му.
Петър Костадинов, ръководител на отдел Комуникации в EVN, отговори, че от дружеството са се съобразили с препоръките, направени преди това и от Комисията за защита на потребителите. До края на март EVN ще внесат в Държавната комисия за енергийно и водно регулиране коригираните общи условия.
От EVN се иска да направи и периодична приемна за граждани в основния офис в Пловдив, на която на въпроси да отговарят и представители на ръководството. Друго искане e да се премине към индивидуални договори с ползващите централно парно. Засега е възможно само в нови сгради с отговаряща на целта сградна инсталация, добавят още от енергийното дружество.