Не са използвани 90 млн. лв. за ремонта на участъка от АМ "Тракия", а 24,5 млн. лв. с ДДС. Това съобщи Агенция "Пътна инфраструктура" .

От АПИ информират, че правят това уточнение заради манипулативни и спекулативни твърдения.

В началото на ноември завърши ремонтът на отсечката между пътните възли "Белозем" и "Оризово" - първите 12 км от аутобана в платното за Бургас от общо 52 км, които ще бъдат обновени поетапно. В момента се ремонтират още 12 км, но в платното за София, а дейностите ще приключат до месец.

Възстановителните работи в 12-те км са по-леки в сравнение с тези, които трябва да се направят в останалите 40 км - между Оризово и Стара Загора - трасе, пуснато в експлоатация при управлението на министър-председателя Сергей Станишев.

АПИ уверява, че ремонтират АМ "Тракия" по правилата

АПИ уверява, че ремонтират АМ "Тракия" по правилата

Става въпрос за отводняването на платното между п. в. "Белозем" и п. в. "Оризово

Строителните дейности в 12-километровата отсечка включват цялостна подмяна на асфалтовата настилка, подобряване на отводняването, полагане на нова хоризонтална маркировка, пътни знаци и ограничителни системи. Общо в двете посоки ремонтът на АМ "Тракия" между пътните възли "Белозем" и "Оризово" ще струва 24,5 млн. лв. с ДДС, а средствата са от бюджета.

Ремонтът се изпълнява от дружеството "Автомагистрали", с което Агенция "Пътна инфраструктура" има договор по ЗОП след проведена открита тръжна процедура за поддържане на автомагистрала "Тракия".