Ryanair отменя полетите на 400 000 пътници до края на октомври, съобщава "Гардиън". Авиокомпанията изтъква като основната причина подобряването на точността на полетите.

На пресконференция в Дъблин след негодувание на пътниците и спад на цената на акциите на компанията, главният изпълнителен директор Майкъл О'Лиъри се извини "безрезервно" .

"Уиз Еър" намира обяснения за всички свои полети и казуси

"Уиз Еър" намира обяснения за всички свои полети и казуси

Компанията искрено се извинява на всички засегнати, но за тях безопасността на пътниците и екипажа е приоритет

Ryanair ще анулира 40 до 50 полета всеки ден до 31 октомври, а авиокомпанията обещава да съсредоточи съкращенията върху маршрути, където алтернативните полети са по-лесно достъпни. О'Лиъри заяви, че клиентите, чиито полети са били отменени, са получили имейл до понеделник вечерта.

Той каза, че 75% до 80% от пътниците ще бъдат пренасочени безплатно в рамките на един ден от очакваната им дата на заминаване и ще бъде изплатена компенсация от 240 до 400 евро (от £ 212 до £ 354) в зависимост от продължителността на пътуването.

Продължават проблемите с "Уиз еър"

Продължават проблемите с "Уиз еър"

Компенсация не е била предложена, а е трябвало да купят нови билети

"Няма да плащаме за полети на други авиокомпании", каза той. "Не можем да си позволим да плащаме високите разходи на нашите конкуренти".