Контролът на движението по пътищата в област Ловеч се затяга.
Министърът на вътрешните работи Валентин Радев и главният секретар на МВР Младен Маринов заявиха, че броят на полицейските патрули по пътя София - Варна на територията на област Ловеч ще бъде увеличен двойно.
Вчера, 18 ноември, на специален брифинг по повод тежките произшествия край Ловеч Радев и Маринов обясниха, че е разпореден анализ на причините за възникването на пътните инциденти в района.
Двамата отново призоваха хората да да бъдат по-внимателни и като тръгнат на път да мислят как да стигнат, а не колко бързо ще се случи това.
Припомняме, на 17 и 18 ноември, петък и събота, по пътя София - Варна, в района на село Микре, възникнаха две тежки пътнотранспортни произшествия. При катастрофата в петък загинаха 9 души, а 20 бяха ранени. При инцидента от събота загина едно дете, а други 6 души пострадаха сериозно.
Около 19 часа вчера по същия път, само на 10 километра от предишната катастрофа, възникна трета катастрофа. В инцидента отново имаше жертва - 67-годишна жена, която е починала в лийенката на път за болницата.
Очаква се анализите за причините, довели до катастрофите, да бъдат готови до утре, предаде БНТ. Следва те да бъдат обсъдени в МВР и да се уточнят точните причини за инцидентите.
ivka-milcheva-v3ce5AaE
на 19.11.2017 в 12:36:43 #1(Пиша от чужд профил) По цял ден киснат в ловеч и душат за паркирали неправилно. Това им е цялата работа. Едно време пазеха на Микре, и цяла БГ знаеше, че там пазят, но поне пазеха, а сега никъде няма патрулки в ловешка област на софия-варна. Логично хората карат със 150, и логично сме от най-опасните участъци на главни пътища в Б-я. Където няма контрол, има безхаберно каране. А правите участъци тук са в изобилие. На петрол 15км преди севлието (посока софия варна) няма патрулки никога, а там се избиват минимум 50 души на година. И на с.Сопот също спряха да пазят(отново софия варна, 20км преди разклона за ловеч), там са прави участъци спокойно си карат хората със 140-160. В чужбина се влиза в затвора за подобна скорост при ограничение 90. А в България най-опасние места с най-много катастрои, които всеки началник на рпу-та ги знае наизуст, се пазят най-малко. Защо ? За да не спират неправилните хора и да не се забъркват в неприятности и да изгубят ценната си държавна работа.