За да се отнеме лиценз на фирма-превозвач е необходимо да бъдат констатирани изключително много нарушения. Това обясни пред БНР зам.-министърът на транспорта Ангел Попов по повод на катастрофиралия на АМ "Тракия" автобус. Той натърти, че изначало отнемането на лиценз е трудна манипулация.

Московски не вижда причина да отнема лиценз заради катастрофата на АМ "Тракия"

Московски не вижда причина да отнема лиценз заради катастрофата на АМ "Тракия"

Провинението на фирмата е свързано с нарушение на транспортния план

Попов информира, че в министерството е получено писмо от Върховната административна прокуратура. В писмото прокуратурата е посочила конкретните пунктове, по които да бъде проверена компанията "Юнион Ивкони", чийто автобус катастрофира на магистрала "Тракия".

"В момента ние извършваме много, много, много конкретна проверка, много точна", заяви Попов пред медията и увери, че ще действат съвместно и с други контролни органи, за да се установи състоянието на фирмата.

Московски разпореди незабавна проверка за катастрофата на АМ "Тракия"

Московски разпореди незабавна проверка за катастрофата на АМ "Тракия"

Инспекторите на ИА "Автомобилна администрация" ще следят за спазването на времената за управление и почивка на водачите

"Няма фирма, независимо коя е, при констатиране на нарушение да няма санкции. Бъдете сигурни, че ако ние констатираме нарушения, както сме го правили досега, санкции ще има и те ще бъдат много сериозни", увери зам.-министърът.

Шефовете на обърналия се на АМ "Тракия" автобус не са сигурни кой е карал сутринта
Обновена

Шефовете на обърналия се на АМ "Тракия" автобус не са сигурни кой е карал сутринта

Документацията на курса към Слънчев бряг е изрядна