Това предаде Газета.Ru, като се позова на изказване на украинския министър на транспорта Николай Рудковский, публикувано в медиите.
По думите на генералния директор на завода „Авиант" в Киев за завършването на самолета са необходими около 90 милона долара, а като се включат разходите за изпитания, необходимите средства са 120 милиона долара.
Украинският транспортен министър не уточнява откъде възнамерява да финансира доизграждането на самолета.
Той посочил единствено, че в държавния бюджет за следващата година са предвидени 761.3 милиона украински гривни за самолетостроене.
Строителството на втория Ан-225 „Мрия" започна в края на 80-те години, но скоро след това бе замразено, припомня Газета.Ru.
maxim
на 27.09.2006 в 19:03:27 #8hm, това го кажи на 'Friend', не на мен. Friend, руските сентенции са хумористични, а Bugatti Veyron е технологичен експеримент и струва повече на производителите отколкото на купувачите. 3dattack, Мрия е товарен самолет. Не знам за какви високи технологии ми говориш и какво повече искаш. Да, голям е, но с практична, а не мегаломанска цел. Така и не разбрах, защо такава злоба към един самолет, и то такъв забележителен самолет като Ан-225 Мрия?
Panther
на 27.09.2006 в 16:30:26 #7Разработката на Ан 225 започва края на 1983 и първия е построен 1988г. Разработката на С 130 Херкулес е започнала през 1951, пържия прототип е направен 1953 (но все пак става дума за много по-малък самолет). С 130 след модернизации все още си е на въоръжение в много армии по света включително и американската. Така че "мой дорогой друг", приказваш глупости. М-у другото хората дето едно време най-много учиха руските сентенции и се мазнеха на руснаците сега по същия начин постъпват с американците. Аре със здраве.
maxim
на 27.09.2006 в 16:20:35 #63dattack, ами те всички пътнически самолети са технология от миналия век. Ето една английска сентенция: "What's your point"?.
maxim
на 27.09.2006 в 16:17:00 #5friend, първо не пиша на латиница, второ руските сентенции ли са ти най-добрия пример? Казах вече, Ан-225 е направен за да носи совалката Буран, както и за да се провери дали проектът наистина е осъществим. По същата причина днес се строят коли като Bugatti Veyron.
maxim
на 27.09.2006 в 15:57:46 #43dattack, мрията е създадена с цел да пренася Буран, а не за кой знае каква грандомания. А вторият Ан-225 се строи, както казах, защото първият има прекалено много поръчки. Не искам да се заяждам, но ако те дразни грандоманията, погледни новото американско посолство в Ирак, голямо колкото четвърт София.
maxim
на 27.09.2006 в 15:53:04 #3Самуил, Ан-225 се използва за транспорт на цели корпуси на Боинг, за Еърбъс не знам. Височината на самолета няма значение защото се пренася само корпусът, но въпреки това Ан-225 надали ще може да пренесе цял корпус на А380, освен ако не е разглобен. Така или иначе, вторият Ан-225 се строи не за друго, а защото първият не смогва да изпълни всички поръчки, а това е хубаво.
алекс
на 27.09.2006 в 15:29:49 #2Кръстоносец: http://en.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-225 By 2000 it had become apparent that the demand for the An-225 had exceeded the airline's capacity to book, and in 2004 the decision was made to complete the second An-225. This should be accomplished by mid-2006, with certification expected later in 2006. ............. The U.S. government is currently considering a long term contract with Antonov Airlines for the additional production and use of ten An-124s and one An-225, which could be operated considerably cheaper than the six smaller C-17s originally proposed for the same duties.
maxim
на 27.09.2006 в 15:25:20 #1Кръстоносец, преди да разправяш кой тъп и кой не, запознай се с работата и приложението на Мрия. Този самолет в момента обикаля света като се използва за всевъзможни операции. Например това е единственият самолет, в който могат да се транспортират корпусите на самолетите на Боинг. Намери ми и друг самолет, който да може да транспортира 250 тона товар.