Вече е направен предварителен анализ на една от черните кутии на самолета на руските ВВС Ту-154, който падна в морето край Сочи, съобщи изданието NEWSru.
На фона на рутинен разговор между пилотите се чува сигнал а след него фразата "Задкрилките, по дяволите!", следва сигнал за опасно доближаване до земята и вик "Командире, падаме".
Източник на агенция "Интерфакс", близък до разследването, твърди, че независимо от вероятността за проблем с елемент от едното крило на самолета, приоритетна е версията за пилотска грешка.
Междувременно агенция "Новости" съобщи, че са открити всички черни кутии.
Записите се анализират от експерти от центъра на военновъздушните сили към руското военно министерство.
На мястото, където е паднал самолетът, е намерена и системата за разпознаване "чужд-свой".
Руските медии съобщават още, че са били разпитани очевидци на катастрофата, включително свидетел, който я е заснел на видео.
Следствието разполага и с проби от горивото, с което е зареден падналият самолет. Според една от версиите, има вероятност то да е било некачествено и това да е предизвикало авария.
Междувременно в медиите се появиха съобщения, че очевидци са наблюдавали странен взрив в небето по време на катастрофата. В мрежата беше публикувано и видео, на което се вижда избухване на светлина. Посочва се, че записът е направен от разположените в близост до брега камери за наблюдение.
Засега няма официален коментар от страна на руските институции по видеозаписа.
Припомняме, самолетът Ту-154 на руските ВВС падна в морето край Сочи рано сутринта на 25 декември. На борда му имаше 92-ма души, повечето от които бяха музиканти от ансамбъла на руската армия "Александров", пътуващ за концерти в Сирия.
До днес на мястото на катастрофата бяха намерени 12 тела и 156 фрагмента от тела, както и останки от самолета - части от фюзелажа и от двигател.
doco_
на 27.12.2016 в 23:18:19 #2Бог да прости загиналите, те не са виновни, виновните са тези които ги карат с таралясници на по 40 години!
Q99
на 27.12.2016 в 23:12:13 #1По руските форуми твърдят, че не е проработила задкрилката на едното крило. Съответно самолетът не е имал възможност да набере височина. Чисто технически проблем.