Комисията за защита на конкуренцията наложи глоба в размер на 100 854 лв. на „Куадрант Бевъриджис" ООД.
Припомняме, това е фирмата, организирала играта „Един за всички, всички до САЩ. Най-добрият клас отива в САЩ". Освен глобата е наложена и санкция в размер на 100 854 лв.
КЗК се е самосезирала във връзка с играта на интернет страницата www.all4class.com, проведена в периода 1 февруари - 20 май 2010 г.
Практиката на КЗК при преценка стойността на груповите екскурзии като награди категорично сочи, че се отчита цялата цена на обещаната като награда екскурзия, така както е предложена в промоцията.
В становището на комисията се посочва, че дружеството е нарушило забраната за нелоялно привличане на клиенти с организирането и провеждането на играта. Това е така, защото фирмата е обещала награда, надвишаваща цената на продаваната стока - продукт на марката Пепси с повече от 15 минимални работни заплати за страната.
Общата стойност на седемдневна екскурзия до САЩ за групово пътуване на 28 човека възлиза на 99330,56 лв., посочват от КЗК.
При определяне на санкцията Комисията е отчела факта, че кампанията обхваща целия национален пазар и е насочена към уязвима и неукрепнала социална група, както и оказаното съдействие от страна на ответното дружество.
Имeйл
на 01.08.2010 в 22:03:29 #8Ma вий сте много наивни! Тия глоби са мъгла работа. Следва обжалване, след което за Америка ще пътуват децата на съдийския клас.
James Blond
на 26.07.2010 в 16:38:07 #7Комисията за защита на конкуренцията наложи глоба в размер на 100 854 лв. на „Куадрант Бевъриджис" ООД. Освен глобата е наложена и санкция в размер на 100 854 лв. ----------------------- Значи наказанието е общо 201 708 лв!!!
Капитан Петко Войвода
на 26.07.2010 в 14:49:40 #6Гледат да зарибят колкото се може повече деца и младежи с тази тъпа и скъпа напитка. Поздравления към КЗК!
testis
на 26.07.2010 в 14:38:56 #5ALPHA, тука не става въпрос за рекламния продукт - дали е PEPSI или COCA-COLA, а неспазване на съответната наредба. Така че въпроса за Тото-то си е напълно резонен. На нашия пазар не е само Тото-то, а и "Еврошанс" и други. Само че много ми е странно това "самосезиране". На мен "самосезиране" ми звучи като "подшушнато от конкуренцията".
ALPHA
на 26.07.2010 в 14:23:10 #4Тотото не е реклама на Пепси бе дебил!
Chr11
на 26.07.2010 в 14:15:05 #3Ами Тотото като дава лек автомобил, пък фишът струва 2,40лв?
mitkonice
на 26.07.2010 в 13:47:24 #2Значи КЗК не се самосезира за нелоялните банкови практики, но се самосезира за прекомерна наградна стойност при реклама... Интересни приоритети демонстрират.
Gosho_hubaveca
на 26.07.2010 в 13:41:34 #1Малка е глобата,требваше повече!