Първият нощен автобус по Линия №94 тръгна на 13 октомври понеделник от спирката пред Софийския университет "Св. Климент Охридски" в 23:59часа .
Месец и половина по късно проучване за ефективността на нощната линия показва, че линията е абсолютно редовна и се движи на всеки кръгъл час от 00.00 до 05.00 часа.
В петък и събота шофьора продава по 400 билета, а в делнични дни по 60 на нощ.
Всички пътници са редовни и до момента не е имало проблеми.
Има 100% събираемост на пари от билети като след 00.00ч. качването в автобус №94 става само от първата врата и шофьорът продава билетите. Гражданите обаче имат възможност да ползват и транспортни карти.
Припомняме, инициативата за нощната линия бе на Либерална младежка асамблея на НДСВ. От асамблеята посочват, че резултатите от пускането на линията надминават всички очаквания.
Sande
на 02.12.2008 в 20:41:02 #7Евалата! много яко са го направили да се качваш само от първата врата и да си показваш билета или картата. Това разбира се е възможно само нощем, иначе хората ще се избият през деня. И в Германия е така, само че след 20:00 - качваш се само отпред и всеки си показва картата или си купува билет. Дано като видят че работи тая система да направят още рейсове така.
pepsi
на 02.12.2008 в 13:52:51 #6в другите градове отдавна са решили проблема с гратисчиите в пловдив и бургас от дълги години има кондуктори във всеки автобус и продават билетчето не съм се возил другаде в градския транспорт, но съм чувал, че и в другите градове е така само в софия на смеят да назначат кондуктори, че тогава мургавия електорат ще се разбунтува в резултат- по автобусите е смрад и мизерия и почти всеки, който има възможност, си купи кола, следват задръстванията и мрънканията на кмета, че селяните му били виновни Ако има чист, поддържан и редовен градски транспорт, половината, които се движат с коли ще предпочетат да се качат на автобуса, от колкото половин час да се чудят къде да си паркират колата
sulio
на 01.12.2008 в 15:13:28 #5А ако дойде след 2 минути и не си за 1 спирка дупчиш ли си? А като толкова не ти харесва защо изобщо ползваш - ходи пеша. А ти дали си толкова изряден колкото изискваш от другите? Мисли - даваш ли на обществото толкова, колкото искаш да вземеш
... ама не е много смешно 
android
на 01.12.2008 в 15:08:59 #4rikktor, В нормалните страни, се подава жалба срещу селяка, който си е позволил да те псува и съответния галош остава безработен. На следващата си работа цървула е по-нисък от тревата. Тук не е така, защото след 45 години газене, народа все още не смее да си търси правата. Когато има масова нетърпимост към подобни селяндурщини всичко ще си дойде по местата.
rikktor
на 01.12.2008 в 15:00:13 #3А трябва ли всеки път да си дупча билетче, защото шибания шофьор на рейса седи и пляска белот на последната спирка, а аз чакам на студа по 1 час. И не ми казвай задръствания, щото тоя маршрут го знам от 20 години. Да не говорим, че за 15-20 спирки има точно 3, от които мога да си купя, а шофьора продава при "спряло превозно средство и точно приготвена сума". Веднъж вече ме псува един такъв педал, за това, че му давам 5 кинта за билет. А какво ще каже като съм с 20 или 50 на цяло? Отделно, че рейса е мръсен (и не се и прави нещо по въпроса) и ми е набор.. Докато чакам по повече от половин час няма да си продупча билет (то и без туй, за да го направя, трябва да почакам 10 спирки, да слезнат малко хора).
android
на 01.12.2008 в 14:50:44 #2CoDeC, А сега защо не си перфорираш билет? Как ще се оправи кочинката, когато всеки гледа да "мине метър" ? А после всички раздават акъл и се вайкат...
boris
на 01.12.2008 в 14:46:05 #1аз винаги си дупча билет, дори и да пътувам само за една спирка. Или поне се старая да го правя, защото понякога просто няма от къде да си купиш билет. но одавна реших че не искам да се правя на циганин.