Само за месец енергийният омбудсман на ЧЕЗ е получил 199 сигнала от потребители на компанията. От тях са разгледани 25% и са изготвени 35 становища за изпращане до клиентите, съобщиха от дружеството.

На 11 март Радослав Димитров пое позицията на енергиен омбудсман. Впоследствие той се срещна с десетки клиенти на компанията от София, Благоевград, Враца, Перник и Плевен, които го запознаха с проблемите си.

Това беше един много интензивен, динамичен и изпълнен с работа месец. Личните разговори с клиентите и обсъждането на техните казуси и препоръки бяха много ценни за компанията. Ще продължавам да работя по същия начин, както досега - открито и честно, в диалог с хората, заявява Димитров.

Той изразява и надежда, че усилията му ще допринесат за подобряване на обслужването и повишаване на доверието на клиентите към ЧЕЗ.