Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) реши да разшири обхвата на пазарния анализ за необвързан и широколентов достъп като включи в него и регулация на каналната мрежа, кулите, мачтите, технологичните помещения и всички съоръжения на БТК, известни още като пасивна инфраструктура на историческото предприятие.
Поради значителните изменения на първоначалния вариант, проектът за пазарен анализ се предоставя за повторно обсъждане със заинтересованите страни и са публикувани в интернет страницата на КРС в рубриката „Обществено обсъждане".
Българският регулатор определи БТК за предприятие със значително въздействие и предвижда да й наложи задължение да предоставя достъп до съответните съоръжения при равнопоставеност и прозрачни условия.
Друга мярка предвижда достъпът да се осъществява при разходоориентирани цени, които ще се обосновават чрез одобрена от КРС система за определяне на разходите.
До приемане на система за разходоориентираност, БТК се задължава да спазва цените, съгласно действащите към момента общи условия, пише finance.news.bg.
Решението на КРС за разширяване обхвата на анализа е резултат от проведено обществено обсъждане, при което значителна част от алтернативните предприятия настояха документа да обхване и пасивната инфраструктура на БТК.
След извършено допълнително проучване на пазара, регулаторът установи, че направените предложения от страна на операторите са състоятелни и те бяха отразени в пазарният анализ.
Очакванията са промените да гарантират публичност и равнопоставеност при ползване на каналната мрежа и съоръженията на БТК, с което да се подобри ефективната конкуренция на съответния пазар и да се защитят интересите на крайните потребители.
titanik
на 06.06.2010 в 15:14:42 #2Интернет доставката на Vivacom е меко казано БЕЗОБРАЗНА Никой на доверие да не се подлъгва по техните реклами по съответните им пакетни доставки на разни услуги. Аз им повярвах и сключих договор за доставка на интернет и телефонна услуга /за което много съжалявам/, но интернет доставката им е под всякаква критика. За безобразната им интернет доставка има няколко вероятности: 1- Правят го умишлено с цел да си поръчаш доставки с по-високо заплащане /най-вероятното/ 2- Сървърите им не са в ред и не се поддържат правилно /малко вероятно/ 3- Техническият персонал поддържащ сърварите е горе долу грамотен /което е извънредно недопустимо и не е за вярване/ Препоръка: Ако някой реши да подпише договор с vivacom за какъвто и да е пакет услуги, нека към договора, предложен от тяхна страна, собственоръчно във всички екземпляри да добави, че подписва с условие за определен от клиента изпитателен срок/най-малко 1 месец/. По този начин клиентът ще е в пълното си право да прекрати договора си с vivacom, ако не се спазват условията обещавани от страна на vivacom. Ако подобна добавка не бъде приета от страна на vivacom, то по-добре ще е да не се приемат /на сляпо/ обещанията по съответния пакет услуги и да не се стига до сключване на договор. Светът на капитала се управлява от вълчи закони, така че внимавайте. Войната с клиента, винаги води до поражение на компанията. Крайно време е моралът и коректността, да заемат полагащото им се място в бизнес отношенията, а некоректните да бъдат изхвърлени зад борда.Докато vivacom не си оправят интернет услугата си, аз ще продължавам да разпространявам това предупреждение Излъган от vivacom клиент
StenTop
на 31.07.2009 в 12:30:56 #1да да... чакай БТК да пуснат кокала