Най-мрачният сценарий за Градски транспорт след като Върховният касационен съд обяви фирмата в несъстоятелност, е той да спре. Несъстоятелността обаче е постановена след като основният дял от предпирятието бе продадено и се отнася за периода, в който то е било общинска фирма.

Това може да се случи, ако очакваният синдик, който трябва да влезе във фирмата, откаже да включи в оздравителната програма мажоритарния собственик Ангел Батаклиев и миноритарния в лицето на представителя на Община Пловдив.

Самият Батаклиев, който е вложил 24 млн. в загиващото общинско дружество и притежава 67 на сто от дяловете му, каза, че се надява да не бъде изолиран.

Най-важното е Градски транспорт да не прекрати дейността си, заяви Сузана Николова, общински съветник от ГЕРБ, зам.-председател на ОбС и председател на комисията по транспорт, цитирана от радио Пловдив.

С миноритарния си пакет общината няма право на глас в дружеството, но ще опита чрез лобисти да накара синдика, който ще управлява на практика Градски транспорт, да не спира работата на дружеството.