Класацията "Любимите марки" е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли.

И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат, биха ни липсвали.
Затова именно потребителите номинират, гласуват и подкрепят брандовете в 3 кръга. За 2017 година минерална вода "Хисар" бе номинирана в цели 2 категории: Бутилирани води и Безалкохолни напитки.

С наградата "Любима марка" потребителите за трета поредна година отличиха "Хисар" в сектор Бутилирани води. "Хисар" си заслужи и класиране в престижната челна тройка и в категория Безалкохолни напитки за газираните напитки и студения чай, който произвежда.

Предприятието, в което се бутилира минерална вода "Хисар" от извор №7, е основано през 1958 г. Сведенията за същото водоналивно предприятие датират от времето на цар Борис III. Минерална вода "Хисар" се използва от преди повече от 2000 години. Това е водата, която са пили императори и царе.

Гр. Хисаря е възникнал през 4 век преди новата ера. Наличието на 22 топли минерални извора с лечебни свойства е наложило построяването на града, който е бил защитен с крепостни стени, дълги 2315м и високи 10м. Траки, византийци, славяни и българи предават през вековете на възход и разруха славата на целебната вода...

Снимка 303927

Днес минерална вода "Хисар" е добре позната и предпочитана, слабо минерализирана (276 мг/л), с отлични трапезни и вкусови качества, които многократно са били високо оценени на форуми у нас и в чужбина. "Хисар" е номинирана от Интер еко - 2000 г. и е носител на голямата награда за качество INTERNATIONAL TROPHY FOR QUALITY, NEW MILLENNIUM AWARD, Italy, има два златни медала от Международен Пловдивски панаир, Любима марка за 2015 и 2016 година.

По повод наградата от екипа на предприятието отбелязаха, че успешната историята на марката стъпва и върху емоционалната привързаност потребител - марка, която е градена дълго и последователно. Вече повече от половин век "Хисар" се радва на доверието на потребителите и печели нови, което прави бранда все по-силен и успешен.

Снимка 303928