Сервизите, които могат да извършат качествен ремонт на автобуси, са не повече от 10.
Това заяви главният редактор на професионалното списание "Автобуси и микробуси" и организатор на националното състезание за най-добър автобусен шофьор Георги Милошев, цитиран от БНР.
По думите му е важно да се акцентира на цялата сервизна и експлоатационна част на автобусите. Според него, за да е качествен контролът, трябва да се следи и от къде се купуват части за автобусите, какви са те и най-вече от кого се монтират.
Голяма част от фирмите често сменят собствениците си, нямат стационарен телефон, факс или имейл за връзка, а само мобилен телефон, посочи Милошев.
Така не може да се проследи точно с колко превозни средства разполагат, както и какво е тяхното качество, коментира още той. Милошев отбеляза, че новите европейски изисквания нямат нищо общо с тези, които функционират у нас през последните години.
По думите на Милошев, шофьорът на автобус е ангажиран не само с управлението, но и с товаренето на багажа на пътниците и с оказването на първа помощ. Много малко шофьори обаче са обучени на това, коментира още той.
Gozilla
на 03.06.2009 в 20:57:52 #3..а още повече чия собственост са пътническите транспортни фирми!...
stormy
на 03.06.2009 в 20:44:59 #2Нормално, като се има предвид, че ни управляват и мними политици.
dimitars
на 03.06.2009 в 20:17:11 #1то не може да бъде друго...просто за другото трябват доста парички,а държавата само смуче данъци,такси и лицензи