ЧЕЗ задейства планирани технически промени в информационната си система за обслужване на клиенти. Дейностите започват на 20 ноември и ще продължат не повече от 5 работни дни.

В този период  ще се приемат заявления от всички клиенти, посетили центровете за обслужване на електроразпределителното дружество. Заявленията ще бъдат обработвани своевременно, като за тази част от тях, които ще бъдат приключвани след края на планираните дейности, клиентите ще получат съответно уведомление.

Не очакваме да бъде нарушен нормалният ритъм на работа. Създадохме организация, която да позволи обслужването на нашите клиенти да протече гладко и по време на дейностите по извършване на техническите промени в информационната ни система", каза Димчо Станев, директор „Обслужване на клиенти" в ЧЕЗ България.

Дружеството въведе шест начина за безкасово плащане и разработи близо 100 вида услуги. Тази година компаниите от Групата на ЧЕЗ в България успешно преминаха ресертификационен одит на системите за управление на качество, съгласно стандарта  ISO 9001:2008.