Вагонът на Цар Борис III е собственост на БДЖ и ще ни представлява на изложението "Royal Class" в Утрехт в периода 14 април-5 септември.
Решението е взето след пряко договаряне по реда на правилника за упражняване правата на държавата в търговските дружества с държавно участие в капитала.
Вагоните от „Корона експрес" са били предназначени за официалните пътувания на цар Борис III и неговото семейство.
Произведени са през 1938-1939 г. в Германия. Във всеки един от тях има апартамент, спални кабини и баня.
С луксозното си обзавеждане и съвършени за времето си динамично-ходови качества, те осигуряват висок комфорт при пътуването.
Вагон - салон № 50 е произведен от Линке Хофман Верке, Германия през 1938 година. Предназначен е за официалните пътувания на цар Борис III.
Вагон - салон № 52 е произведен от Вергман Касел през 1938 година. Предназначен е за официалните пътувания на принц Кирил.
Вагон - салон № 55 е произведен от Линке Хофман Верке, Германия през 1940 г. Състои се от 7 купета с по шест места и е бил предназначен за придружаващите височайшите особи пътници.
Esoteric
на 17.03.2010 в 12:29:35 #3georgi_nz | 17.03.2010 11:04 А днешния дърт паразит Кобург - конфискация на всичко което може да му се вземе и черен печат в паспорта. Ескорт до границата и изгонване от Свещената българска територия! _________________________________________ и шут в гъза, за изпроводяк...
fras
на 17.03.2010 в 12:03:48 #2Няма да е лошо да покажат и 1 или няколко от уж рециклираните спални вагони, доставени по договор от Валентин Моллов! Да видят хората за какво сме платили по 550 000 евро на вагон! Общо над 16 млн. евро за 12 купчини скрап. 12 защото другите 18 не са пристигнали, но са платени. Спорно е дали могат да дойдат на собствен ход. И да покажат "специалистите", които са участвали в приемката и са удостоверили с подписите си годността им!
bormioli
на 17.03.2010 в 11:38:09 #1