90 000 продукта са поръчани само в първите три часа от „черния петък” чрез eMAG. В контраст с пустите молове, явно интересът към по-ниските цени се е насочил към онлайн търговията.

Най-продаваните категории продукти на eMAG в България отново за първите 3 часа са били малки електроуреди – 10 000, телевизори – 5600, мобилни телефони – 4300,  таблети – 2800.
През деня търсенето продължава преобладаващо на същите продукти.

Началото на българския „Черен петък” - не толкова черно

Началото на българския „Черен петък” - не толкова черно

Българинът все още не е готов

Продуктите на Apple генерират голям интерес. Сред раннопродадените продукти са  50 iPad Mini с Retina дисплей, както и 300 броя iPhone 6 16GB за 899,99 лв, поръчани за първите 40 минути.

Други търсени продукти са закупените 100 видеоигри PlayStation 4 с 1TB хард диск и включени 2 две игри – за първите 15 минути, 300 броя Kingston SSD V300 диск (120GB) и 75 микровълнови печки Beko, които бяха продадени за първите 30 минути от кампанията.

eMAG за първи път тази година включи в офертите си възможност за поръчка на автомобили. До 10:00 ч. 3 коли вече бяха резервирани, като първите запазени марки са Toyota Prius, Chevrolet Cruze and Opel Adam.

Средно времето, което е отделено на сайта от потребителите, е било 17 минути, а средният брой на разгледани страници е 20, което показва интерес от хората към различни продуктови категории и разнообразието от предложения, включени в тазгодишното издание на Black Friday.

Равносметката на eMAG е положителна, тъй като дори само за първите три часа се отбелязва повишение с 28% в сравнение с миналогодишната кампания, а броят на всички продажби днес до 10:30 ч. се е повишил с 74%. На практика до 10.30 часа е постигнато нивото на потребителите от целия ден през миналата година.

Налични по време на кампанията са били 7500 телевизора, 12 000 мобилни телефона, повече от 3000 лаптопа, 50 000 играчки и детски артикули, 33 000 книги, 1300 хладилника. За първи път се предложиха освен автомобили и музика, мода и авточасти.