Съюзът на българските автомобилисти започна национален проект за безопасност по пътищата под мотото "Мисли преди да седнеш зад волана".
Кампанията цели да промени отношението на шофьорите към спазването на правилата на движение.
Според статистиката на КАТ, цитирана от БНР, до 10 септември тази година катастрофите са над 5000, загиналите са 678, а ранените над 7000 души.
XXX
на 14.09.2006 в 17:32:43 #9Ъ е прав, разбира се. А защо това не се прави у нас? За отговора виж моя предишен постинг - тези, които трябва да го направят, нямат интерес дже напротив........
ъ
на 14.09.2006 в 14:56:27 #8Манталитета се ВЪЗПИТАВА - по един единствен начин - с бъркане в джоба. Глобите и сега не са малки - просто не се събират! А е много просто, и отдавна измислено и приложено по света: Слагаш камери. Снимката се изпраща по пощата с фиш за глоба. Ако не платиш глобата - отиваш на
съдия-изпълнител.
Като получиш 5-6 снимки и ти пропадне почивката например, и седми път не те снимат - защото не правиш золуми и ставаш
И другото е вярно: който е говедо по принцип, е говедо и зад волана! Не е възможно тиквата , която си изхвърля боклука през прозореца, да шофира нормално и да спре на пешеходната пътека например! Но и това се възпитава по същия начин!
ББ
на 14.09.2006 в 14:00:16 #7Усмивка, това за германците не е вярно. Нямат нищо общо с българската селения и простащина. Изобщо не е до бъркане в джоба, а до манталитета. Има една думичка-ТОЛЕРАНТНОСТ, дето важи за повечето немски шофиори. Ако си карала автомобил някога в Германия ще разбереш какво имам предвид
XXX
на 14.09.2006 в 13:06:59 #6КАТ тактично пропуска собствената си отговорност за въпросните произшествия. Само с криене зад храстите, дебнене с радарчета и универсалното обяснение на всичко, що се случи в мирозданието - "несъобразена" скорост - нещата не стават. Тактично не се споменава и факта, че броят на загиналите спрямо общото население е по малък отколкото във Франция и ДВОЙНО по малък, отколкото в Гърция и Португалия. Не че е малък, и един загинал е трагедия, НО! Целият този шум цели постигането на розовата мечта на катаджията - правото да събира глоби в брой на място, за да може да инкасира рушветите без да се притеснява. Глобите били малки - ха! Проблема е, че се глобяват само подбрани "жертви". Да сте чули за глобен депутат политик, "бизнесмен" или, не да си Боже, полицай (а те са най-големите нарушители, карат както им падне, включителни пияни като свине, и никога не са виновни)? Няма такова нещо у нас. Ако някъде в Англия полицай глоби политик, информацията излиза на забавната страница на нашите вестничета, същите, които в челото си пищят "Спрете войната по пътищата". Абе кво да коментирам повече......
mmm
на 14.09.2006 в 12:35:49 #5мисли като седнеш зад 4ашата
Katera4a
на 14.09.2006 в 11:30:09 #4Жертвите от атентати в Ирак са повече, но това по никакъв начин не оправдава войната по пътищата
Рошко
на 14.09.2006 в 11:09:25 #3Абе някой има ли данни колко са жертвите в Ирак тази година? Май са по-малко
отдалече
на 14.09.2006 в 11:07:47 #2Или пък 'Мисли дали да седнеш на волана.'
spirt
на 14.09.2006 в 10:56:49 #1По-скоро трябва да е: "Мисли след като седнеш зад волана"