Работодателите да могат да се включват в разработването на новите учебни планове, за да участват реално в подготовката на кадри, които ще им трябват в бъдеще. Това съобщиха от образователното министерство.
Става дума конкретно за плановете на определени специалности на професионалните гимназии и училища. Те ще са от нов тип, поясниха от МОН, и ще се различават от досегашните с това, че работодателите ще могат да искат повече обучение по дадени специалности за сметка на такива, които са неефективни и произвеждат ненужни кадри.
Проектите на рамкови програми за професионално обучение са публикувани за обществено обсъждане на сайта на МОН в рубриката "Проекти на документи".
Бележки и предложения по тях могат да бъдат изпращани до дирекция "Професионално образование и обучение" на електронен адрес: poo@mon.bg в срок до 19 януари 2017 г.
 
        
        
        
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
             
                 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         USD
 USD CHF
 CHF EUR
 EUR GBP
 GBP 
    
    
 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
						 
                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                             
                                                                            