От дружеството за енергоснабдяване за Югозападна България ЧЕЗ откриват поредица от мобилни приемни в Западна България, съобщиха от енергоразпределителното дружество. Инициативата цели да подобри обслужването, като увеличи местата за предоставяне на услуги.

Мобилните приемни са за битови и бизнес клиенти в Западна България. Те са с партньорската организация "Изипей", уточниха от компанията.

В мобилните приемни клиентите на ЧЕЗ ще могат да правят справки, да получават информация и да задават въпроси, касаещи дейността на "ЧЕЗ Електро България" АД и "ЧЕЗ Разпределение България" АД.

Потребителите ще имат възможност да се възползват от всички безплатни услуги на компаниите, сред които са актуализацията на данни, заявяване на електронна фактура, сключване на споразумение за дистанционно обслужване и други.

Първата приемна ще се проведе на 31 май в град Летница, на 5 юни приемната ще бъде в град Кнежа, а на 3 юли в гр. Ябланица.

Повече информация клиентите могат да получат на телефон 0700 10 010 или на имейли: klienti@cez-rp.bg по въпроси, касаещи дейността на "ЧЕЗ Разпределение България" АД и info@cezelectro.bg, по въпроси, касаещи дейността на "ЧЕЗ Електро България" АД.